Osoby składające zamówienie u copywritera często nie wiedzą, czego potrzebuje od nich taki specjalista, by rozpocząć pracę nad tekstami, dlatego wyjaśniamy, jak przygotować odpowiedni brief, czyli zbiór wytycznych określających szczegółowe zalecenia i oczekiwania klienta. Oczywiście brief nie jest koniecznością, możemy obejść się bez...
Zdjęcia są jednym z najważniejszym elementów każdej strony internetowej – bez nich nawet najciekawsza treść nie przyciągnie wzroku internautów, bo będzie się prezentować ubogo. Uzupełniając swoją wirtualną wizytówkę nie zapomnijmy więc o jej pięknej fotograficznej oprawie. Najlepiej oczywiście do ilustrowania treści zamieszczanych na...
Hasło to podstawowy mechanizm bezpieczeństwa chroniący nasze konta w systemie operacyjnym, programie pocztowym i serwisach internetowych (również bankowych) przed nieautoryzowanym dostępem – dlatego powinniśmy zadbać o to, by było trudne do złamania. Dzięki temu unikniemy nie lada problemów, na jakie mógłby nas narazić...
Wirusy komputerowe to tworzone przez hakerów złośliwe oprogramowanie, którego celem jest uzyskanie nieautoryzowanego dostępu do prywatnych danych, innymi słowy: włam. Na ich ataki narażony jest każdy komputer, dlatego warto się przed nimi odpowiednio zabezpieczać. Pamiętajmy, że wirusy komputerowe są bardzo niebezpieczne – mogą...
Standardy tworzenia stron internetowych wciąż się zmieniają, tak jak zmieniają się trendy, przeglądarki i algorytmy wyszukiwarek. Warto zadbać o to, by nasza strona WWW nadążała za tymi zmianami i zawsze była dopasowana do aktualnych wymogów sieci i użytkowników, zarówno pod względem budowy, jak...
Pokażemy dziś jak ustawić pocztę e-mail w smartfonie z systemem Android. Jest to podstawowa konfiguracja i zwykle nie wymaga doinstalowywania żadnego oprogramowania w telefonie. Wykorzystamy aplikację Gmail, która jest domyślnie zainstalowana na prawie każdym urządzeniu z systemem Android. Gdyby jednak zdarzyło się tak,...
Jak wiadomo, stronę WWW możemy przekierować na wiele sposobów, korzystając na przykład z Javy czy PHP, a spotyka się nawet przypadki pozostawienia pojedynczej podstrony z nowym adresem i informacją, że przeglądana witryna zmieniła swój adres. Metody takie mają swoje wady i zalety, z...
Pewnie zastanawiasz się, dlaczego tytuł tego artykułu rozpoczyna się właśnie od słów mniej znaczy więcej, w końcu to żadna popularna fraza, jaką często wpisują internauci w poszukiwaniu informacji. Do sięgnięcia po nie zainspirowała nas książka, którą napisał Gerry McGovern “Zabójczo skuteczne treści internetowe”....
Kontynuując temat Reklam w Google AdWord chcemy zwrócić uwagę na coś, co pozwoli mądrze wydawać pieniądze przeznaczone na kampanie reklamowe. Chodzi o stosowanie słów, które zniechęcają do klikania, ale uwaga: zniechęcają tylko pewną grupę osób, które i tak nie zakupiłyby naszego produktu. Dzięki...
Tworzenie dynamicznych reklam Google AdWords możliwe jest dzięki funkcji dynamicznego wklejania słów (z angielskiego: dynamic keyword insertion). Nie będziemy rozprawiać czym jest AdWords i jak działa, bo po pierwsze zakładamy, że czytelnicy tego artykułu mieli już styczność z tym systemem, a po drugie...